Ton’s Blogservice: altijd doel(groep)treffende blogs

Niks schommelstoel

Zelf ben je goed te spreken over de diensten en / of producten die jouw bedrijf aanbiedt. Goed voor je zelfvertrouwen ongetwijfeld. Maar geen enkele reden om met een glas whisky in de schommelstoel te gaan zitten. Het gaat er immers om of je klanten je tevredenheid delen.

Blogs dus

Om daar achter te komen, dien je de interactie met je (potentiële) klanten aan te gaan. Hoe? Via doel(groep)treffende blogs. Op regelmatige basis. Met blogs bouw je een band op met je doelgroep / achterban. Bovendien zijn blogs de ultieme manier om enerzijds je autoriteit op jouw vakgebied te tonen. Anderzijds kun je via blogs peilen of je doelgroep zich op zijn wenken bediend voelt. Of dat er juist behoefte is aan verbeterpunten.

Ton’s Blogservice

Wanneer je dat laatste niet ziet als kritiek maar als constructieve feedback om je diensten of producten te optimaliseren, ben je écht op de goede weg. En ja, die weg wil ik je graag helpen te bewandelen door je blogs voor mijn rekening te nemen. Belangrijk om te weten: Ton’s Blogservice is altijd gebaseerd op de input die je levert. Van trefwoorden tot aan eigen opzetjes toe (die ik dan uitwerk en stroomlijn). En ja, daar hoort een hotline met mij bij!

Samen uitblinken?
Wil je gebruikmaken van mijn tekstuele vaardigheden én mijn vermogen om je doelgroep vol in het hart te raken? Aarzel dan niet om te mailen naar ton@tonbroek.nl
Bellen mag ook (ik heb best een prettige stem):
06 – 54 97 86 00.
Tot voorlopig slot: mijn tarieven zijn mild. Vraag er maar naar!